Co obnasi nakonfigurovani mikrovlny do linuxoveho stroje?

parent na email.cz parent na email.cz
Neděle Září 1 10:51:47 CEST 2002

Omlouvam se, netusil jsem, ze budu az tak neskutecne nesrozumitelny.

Tedy jeste jednou.

Poskytovatel u nas provozoval router pripojeny na mikrovlnou antenu. Nyni si po dohode router sbali a bude na nas, abychom si stejny router nakonfigurovali sami.
Poskytovatel nam pouze proda zarizeni k napojeni anteny a sdeli IP adresu. Zadny router jak jsem psal nize si kupovat nebudeme, protoze si vse chceme nakonfigurovat sami na Linuxu. Ja se tedy ptam, co obnasi nastavit tyto specialni zarizeni k antene.

Jinak receno: Co obnasi nakonfigurovani mikrovlny do linuxoveho stroje?

Dekuji

Zajdlik

Domácí spotřebiče a elektronika za akční ceny – slevy až 50 %.
Klikněte na: http://www.obchodni-dum.cz/index.phtml?prov=54&akce=yes