problem s X_SendEvent

adamova na ujf.cas.cz adamova na ujf.cas.cz
Středa Duben 16 11:59:58 CEST 2003

Dobry den.

Nainstalovala jsem si na RH7.2(kernel 2.4.18)
s kompilatorem gcc3.2 jisty graficky prohlizec.
Kdyz ho spustim, otevre se mi normalne defaultni okno,
ale data z prislusnych souboru se nenaloaduji a hlasi mi to:

 X Error of failed request:  BadWindow (invalid Window parameter)
  Major opcode of failed request:  25 (X_SendEvent)
  Resource id in failed request:  0x3600001
  Serial number of failed request:  31

Odpoved od autora byla:

Some RedHat 8.0-based distribution seems to show such phenomenon.
Please try non-X modes.

Coz sice muzu, ale ztracim tak mnohe z advancovanych vlastnosti
prohlizece. Nemel by nekdo radu, jak prece jen zprovoznit X-mode?
Predpokladam, ze podobne potize se objevuji i u jinych vieweru.

Dagmar Adamova

Dagmar Adamova
Dagmar.Adamova na cern.ch
adamova na ujf.cas.cz