prechod rh7.3 na rh8.0 - jak obtizne ?

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pondělí Únor 24 15:46:04 CET 2003

> Mám par trivialnich dotazu ktery se tykaji prechodu na RH8,0
>
> Prechod je mozny:

> f) Je nutna reinstalace to jest vsechno "nekam dat" potom
> nainstalovat a
> posleze vsechno (data) vratit, a celej RH8.0 nastavit jak byl
> predchozi 7.3

No ja jsem volil posledni moznost. Nerikam, ze je jedina dobra, ale chtel
jsem se vyhnout tomu, ze mi neco nebude fungovat a ja nebudu vedet jestli je
to chybou v aktualnim RH nebo se neco nepovedlo pri upgrade. Funguje mi vse,
co fungovalo v RH 7.3. Jen je to narocnejsi na analyzu toho, co potrebuju.
Obcas se neco nachazi tam, kde na to clovek zapomene.

TNX