Mys s koleckem, zvukovka FM 801 (SF 265) a PCI Radio Reserve na RedHat 7.3 Cz

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Leden 8 23:28:00 CET 2003

Dne st 8. leden 2003 21:56 jste napsal(a):
> Jsem uplny zacatecnik a mam problem s rozchozenim subj. Mohl by me nekdo
> prosim nasmerovat?
> Dekuji, DZDZD.

Musíte říci co vám nechodí - křištálové koule nemáme.

Se zvukovkou neporadím, nemám ji takže nevím jak ji nastavit.
Jinak myš s kolečkem pokud je na ps2 nastavit jako IMPS/2 a v konfiguraci Xek

Section "InputDevice"
	Identifier	"Mouse0"
	Driver		"mouse"
	Option		"Device"		"/dev/mouse"
	Option		"Protocol"		"IMPS/2"
	Option		"Emulate3Buttons"	"no"
	Option		"ZAxisMapping"		"4 5 6 7"
EndSection

Myš se dá nastavit jako root spusťte program "setup" a pokud jste ho
nainstaloval tak tam je nastavení jak myši tak zvukovky.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |