News o RedHat

Čtvrtek Leden 9 21:23:04 CET 2003

On Wed, Jan 08, 2003 at 12:18:27PM +0100, Petr Ruzicka wrote:
> Dobry den
> Nemuze mi nekdo poradit, kde by se daly sehnat nejnovejsi informace o
> "pristi distribuci" od RedHatu? Zajima me hlavne kdy bude vydana -
> (trochu predcasne). Ted je tusim zatim najaka Beta. Stacila by me nejaka
> www stranka nebo neco podobneho. Vubec nevim kde tyto info mam hledat.

RH tyto informace nikdy nezverejnuje dopredu. Jedine, co muzete sehnat
jou recenze verejne beta verze nebo (obcas) nejaky clanek, ktery
obsahuje informace, ktere "prosakly". Nicmene prosakuje toho malo,
protoze vsichni, kdo o tom neco mohou vedet maji podepsanu NDA (tj.
dokument, kde se zavazujete nevynaset interni informace a prenechavate
jejich zverejneni na oficialni mista distributora).

Jinak je verejnym tajemstvim, ze sice jsou beta verze neverejne, ale
distaribuce Raw Hide obsahuje vse, co v nich je. Takze sice nevite nic,
nicmene vsechny potencialni novinky si muzete snadno zjistit.

Distribuce vychazeji 2x rocne uz louho a da se predpokladat, ze +-
budou. Takze se mrknete na root.cz, kdy vysla loni verze 7.3 a mate
vyresen priblizny datum vypusteni nadchazejici verze.

                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz
                        WWW:    http://www.pslib.cz/~kerslage/