Samba v RH 9

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pondělí Červenec 7 15:17:58 CEST 2003

V Po, 07. 07. 2003 v 10:43, Pavel Švarc napsal:

> existuje Samba 3.0 beta1 používám jí na sdílení proti druhému PC a celkem to
> funguje pro větší nasazení netuším
Uz je Beta2. Kdesi jsem cetl rozhovor s puvodnim autorem, ve kterem rika,
ze i alfa verze Samby 3 je dostatecne stabilni. Existuje vice stabilnich
velkych instalaci, ktere se jevi jako stabilni. On by to pry jiz davno pustil.
Pry hlavne chybelo dokonceni dokumentace, ...

Pavel

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
T-MAPY spol. s r.o.