RH7.1 pomoc

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pondělí Červen 2 22:15:53 CEST 2003

Dne Mon, Jun 02, 2003 at 04:51:28PM +0100, Farkas, Krisztian napsal:

> Je nejaka moznost nastavit puvodni opravneni nebo mam reinstalovat server.

Vratit tam puvodni vlastniky je temer nemozne. Doba tim stravena asi bude
mnohem delsi nez nova instalace. Nejlepsi bude obnovit system ze zalohy a
pak dokopirovat tech par novych souboru a u nich vlastnika ohlidat.

zdravim
dan

> IMPORTANT NOTICE:
> The information in this email (and any attachments) is confidential. If you
> are not the intended recipient, you must not use or disseminate the

No tak to ja urcite nejsem, my si totiz netykame. Takze jdu zakopat pocitac
tri metry pod zem a vymahat po AIG novy, kdyz mi tenhle znicili tajnou
zpravou. Nevim totiz jak jinak data permanentne smazat.