Prodám

Jaromír Malis xmalis na fi.muni.cz
Pondělí Březen 3 23:42:53 CET 2003

<Tomás ( Doc(ekal <doceto na volny.cz>)> píse v diskusním príspevku
news:3E639C2C.4030609 na volny.cz...
> Koupil jsem si LINUX Mandrake 9!!! Nainstaloval jsem je a chci je
> prodat! Celkem 3 CD a navod! Cena dohodou!

Image tech 3 CD jsou volne ke stazeni na netu a nejsem zrovna fetisista,
abych musel mit originalni CDcka. Ale pokud se pod slovem navod skryva
nejaky solidni manual, tak bych do toho za cca 50,- az 100,- Kc asi sel.

   Jaromir Malis                            Universitas Masarykiana
   mail to : xmalis na fi.muni.cz              Facultas Artis Informaticae
   ICQ : 104372318 (Jarous)      http://www.fi.muni.cz/~xmalis