Konference redhat-cz ?

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Únor 5 10:49:17 CET 2004

Jiří Lisický napsal(a):

> A odpovědí je tak akorát dalších x spamů. Sice to mám taky stále
> přihlášené, ale asi je tento list zralý na zrušení.

Právě že se chci odhlásit a čekám co na to řekne správce tohoto listu
zda vůbec zareaguje, případně chci aby tuto konferenci vymazaly -
zrušily a nešířily bludy že nějaká takováto konference existuje když to
není pravda - akorát je to pro šíření spamu. :-((

|    ICQ    179223500                    |