Klavesnice v KDE

Miroslav Zajdák zajdak na a3w.cz
Středa Únor 18 11:09:23 CET 2004

Preji vsem hezky den.

Potreboval bych poradit s problemem: Upgradoval jsem na RedHat 9.
pouzivam KDE a nefunguje mi prepinani rozlozeni klavesnice. Mam nastaveno:

Povolit rozlozeni klavesnice: ano
model klavesnice: obecna 104 klaves
primarni rozlozeni: cz
primarni varinata: basic
dalsi rozlozeni: us
rezim prepinani: globalni

Ikona na prepinani klavesnice je zobrazeni, kdyz na ni kliknu, prepne se
na us nebo cz, ale bez efektu. Klavesnice je stale ceska. Klavesova
zkratka Ctrl+Alt+K je taktez bez efektu.

V souboru /var/log/Xfree86.0.log jsoou dva radky, ktere mi pripadaji
relevantni:

(II) Keyboard "Keyboard0" handled by legacy driver
Error loading keymap /usr/X11R6/lib/X11/xkb/compiled/server-0.xkm

Jmenovany soubor skutecne neexistuje.

Diky za pomoc a radu, co s tim.