stazeni/prepaleni RH 4.2cz

Michal KRAJA konference na kraja.net
Středa Únor 16 22:13:19 CET 2005

Zdravim,
potreboval bych poradit s takovou drobnosti. Mam starsi stroj, ktery
bych rad vyuzival na testovani skriptu. Rad bych na nej nainstaloval na
doporuceni jednoho hodneho pana (   :-)   ) RedHat 4.2cz s jadrem 2.0.
Nemuzu to ale najit nikde na google ani nikde jinde ke stazeni. Moc by
mi pomohlo, kdyby mi nekdo poradil nejakou adresu, pripadne by byl
natolik ochotny a instalacky by me prepalil (jsem z brna). Vse, co jsem
nasel vede na adresu, kde je po rh 4.2 vetsinou jen prazdna slozka:(

Diky

-- Preji pekny den a zustavam s pozdravem. Michal Krajcirovic
michal na kraja.net ICQ: 176721115