icq klient pro RH 9.0

konference na kraja.net konference na kraja.net
Neděle Únor 27 09:59:21 CET 2005

Dobry den,
vcera jsem nainstaloval Aurox 9.1 (plne kompatibilni s RH 9) a mam nekolik dotazu:
Nejde mi nastavit rozliseni vetsi nez 800*600, i kdyz ve windows mam 1024*768. V linuxu to take nastavim v pohode, pote to napise, abych se odhlasil a zrestartoval X server. To nevim, jak se dela, takze sem zrestartoval cele PC, ale 800*600 tam zustalo nadale. Co s tim?
Velice rad bych v linuxu pouzival firefox a thunderbird, na ktere jsem si zvykl z windows. Problem je, ze se mi stahne nejaky archiv tar.gz a ja nevim co s tim. Poradi mi nekdo?
A posledni vec je, ze bych potreboval rozjet ICQ a nevim, kde sehnat nejakeho dobreho klienta. (PSI neni pro RH a licq mi nechce nacist cely adresar z netu). Mirandu nechci, ale pokud je to jedine reseni, asi bych to zkousnul taky.

Diky moc za rady a nezlobte se za me amaterske otazky, kazdy musi jednou zacit...

Diky

Michal Kraja
michal na kraja.net