Odpoved dulezité informace.

ishii yoshi104 na rediffmail.com
Středa Leden 25 01:21:52 CET 2012

Dobrý den,

My Name Is paní Y. Ishii Taro jsem, byl jsem od svého otce v Japonsku
Realitní leasingu pred svou smrtí v roce 2004. Obracím se na me
Ve Vzhledem k tomu, ze muzeme být velkou pomocí
kazdém takovém prípade, vývoj srdecný vztah. My já spolu
se svou sestrou se snazí skrýt za miliony dolaru v hotovosti v nasí
Obejít garáz na priblizne 27,8 milionu amerických dolaru v dedické dane v Japonsku.
Já jsem 2,061,681,295.50 JPY japonský jen ekvivalent k $ 25,448,300.00 USD
Amerických dolaru, které jsem chtel pouzít pro investicní úcely
Zámorí.

Peníze, které jsem zachránil postavený na soukromé bezpecnostní spolecnosti bezpecné. to
je muj právník a muj vlastní, kde peníze jsou vzdy vedet. o
Soucasná situace v nasí zemi, státu, spotrebitelu
pro mou rodinu to bylo témer nemozné pouzít pro nás
to peníze, snazíme vasí pomoci prevést tuto
Peníze z Japonska. Vzhledem k tomu, ze vase pomoc je nutná
prevod techto prostredku, navrhujeme provizi ve výsi 21% Twenty One
Procent z celkové cástky, která vám kvalitní sluzby a podporu,
Máte-li zájem, prosím odpovezte okamzite vase celé jméno a
Telefonní císlo na muj soukromý e-mail: yoshikoishii0 na live.jp

S pozdravem

Paní Y. Ishii Taro
http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/7289581.stm

.id