Hackoval jsem vaše ?==?UTF-8?Q?zařízení redhat-cz na linux?==?UTF-8?Q?.cz a teď máte problém ...

Твой кошмар - Redhat Cz aubreycampos na qkhbia.moscowmail.xyz
Čtvrtek Červen 6 09:15:41 CEST 2019

Ahoj.

Myslím, že nebudete šťastný, protože mám pro vás velmi špatnou
zprávu.

Jen před několika měsíci (02/03/2019) jsem hacknut váš operační
systém a mám plnou kontrolu nad vaším zařízením.
I implantoval malou aplikaci do vašeho zařízení, které mi pošle vaši
aktuální IP adresu a dovolí mi připojit se k vašemu zařízení stejně
jako vzdálená plocha. I když změníte heslo, nepomůže to.

Jak jsem tě nakazil?
Směrovač, který jste použili pro připojení k Internetu, měl
bezpečnostní díru.
O tomto problému se můžete dočíst pomocí CVE-2018-10562.
Hackoval jsem váš router a vložil jsem do něj kód, a když jste se
pokusili připojit k Internetu, můj program váš přístroj infikoval.

Později jsem vytvořil úplnou kopii pevného disku (mám všechny seznamy
e-mailových kontaktů, seznam navštívených webových stránek,
telefonní čísla, hesla atd.)

O chvíli později, když jsem prohledával vaši historii procházení webu
a byl jsem šokován tím, co jsem viděl !!
Místa pro dospělé, které navštěvujete ... víte, co tím myslím…

Chci jen říct - vaše fantazie jsou posunuty daleko od normálního
kurzu!…

Posledních 2 měsíce jsem na vás sledoval fotoaparát zařízení ..
zejména když jste tyto stránky navštívili, abyste se pobavili…
Tato videa jasně ukazují, že máte zábavu a obsah pro dospělé, které
jste sledovali. To je dost ošklivé a já bych byl velmi znepokojen,
kdybych byl tebou.

Zabezpečil jsem 4 videa:
Redhat_Cz_linux_cz_1556087961.mp4 (121.9 MB)
Redhat_Cz_linux_cz_1558236913.mp4 (78.4 MB)
Redhat_Cz_linux_cz_1555757584.mp4 (43.3 MB)
Redhat_Cz_linux_cz_1556313054.mp4 (25.6 MB)

Můžete ověřit, zda časová razítka odpovídají momentům, které jste
si užívali…

Protože teď se mi nelíbí vůbec to, co jsem viděl (to je dost šílené
a ošklivé), žádám vás, abyste mi poslali dar prostřednictvím sítě
Bitcoin.

2000 euro je spravedlivá cena (s ohledem na vaše zvrácení).

Pokud chcete, abych zapomněl na celý případ, odeberte soubory a vypněte
ošklivou aplikaci, která vás špehuje, pošlete mi platbu do Bitcoinu do
72 hodin. Ano, dávám vám jen 72 hodin.

Zde je moje Wallet:

=======================================
Odeslat přesně 0.316527 BTC na mou adresu:

3BZZmP7gQ5Lm3u1mDhCnNBX9XVWeGqJAUW

(zkopírujte a vložte - rozlišují velká a malá písmena)
=======================================
0.316527 BTC = 2000 Euro

Pokud mi neposíláte Bitcoin, slibuji vám - pošlu ty 4 soubory s vámi na
všechny vaše seznamy kontaktů, spolupracovníky a přátele sociálních
sítí.

Stále mám přístup k vašemu zařízení a vím, že jste si přečetli
tuto zprávu. Když jste ji otevřeli, čas začal tikat. Máte jen 72
hodin!

Jsem z Ruska a nikdo vám nepomůže, pokud nahlásíte tento e-mail. Než
mě najdou, váš život bude zničen! Pokud se mnou nespolupracujete -
tento ošklivý materiál okamžitě uvolním.

Proto vám doporučuji - pošlete mi Bitcoin a zapomeňte na celou situaci.
Vím, že si to můžete dovolit.

Pokud nevíte, jak poslat bitcoin, jděte na google a hledejte, jak to
udělat. Existuje spousta možností, jako je CoinBase.

Zde je opět moje adresa:

=======================================
Odeslat přesně:

0.316527 BTC

na mou adresu:

3BZZmP7gQ5Lm3u1mDhCnNBX9XVWeGqJAUW

=======================================

Nezapomeňte poslat přesnou částku výše! Tak to budu znát od vás.

Nenechte se na mě zlobit. To je jen moje práce a nejsi jediná osoba,
kterou jsem chytil.

Zlobte se na své fantazie - pokud byste tyto stránky nenavštívili pro
dospělé, neměli byste žádný problém.

Čekám na tvůj bitcoin.

Pamatujte si, že čas je na místě.

--