Relaying, hromadne odesilani posty

Vladimír Solnický vs na tmp.cz
Čtvrtek Srpen 13 08:32:58 CEST 1998

Dne 12 Aug 98 v 22:01, Lukas Horalek napsal(a):

> Tento radek jsem do /etc/mailertable zapsal...

> .a databazi vytvoril, preventivne jak ve formatu hash, tak jako
> B-Tree.
>
> Efekt je vsak stale stejny - tzn. mam-li v sendmail.cf
> DSstroj.u.providera pak jde _veskera_, tedy i lokalni, posta, pres
> tento stroj...

Nekdy byva problem (kdysi jsem ho měl), ze mailertable.db nebo
adresar nebo cesta, kde byla, sendmailu nevyhovoval v oblasti prav. A
jelikoz jsem si mailertable definoval s parametrem -o (tedy nehlasit
chybu, kdyz soubor chybi), tak se nehlasila chyba, i kdyz
nevyhovovala prava a sendmail se tedy tvaril, jako kdyby soubor
neexistoval. Dost tezko se to hledalo (pomohlo az podrobne trasovani
startu sendmailu, kde jsem najednou videl, ze funkce testujici
,,bezpecna`` prava vraci FALSE a sednmail tabulku ignoruje). nemuze
to byt Vas problem?

> Mimochodem, nemuze to nejak ovlivnovat polozka 'Cw' v sendmail.cf ?
> Momentalne tam mam 'localhost' a 'mistnidomena.cz' ...

Nemam dost kontextu -- mozna jsem se prihlasil do konference moc
pozde nebo sem nechodi vsechno z cz.comp.mail.sendmail ...

S pozdravem

V. S.

--
Vladimír Solnický <solnicky na tmp.cz>, 0601 236135
Útvar systémové administrace TMP, a. s.