prava

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Pátek Říjen 2 14:28:07 CEST 1998

> do schranky predpokladam zapisuje mailer local... takze v mem pripade je
> to procmail ... ale ten jsem pouze nainstaloval takze kde se co nastuvuje
> jeste nevim .. muzete poradit? ... (popripade prog je sh)

   Nepouziva implicitni umask? Nekde v /etc/profile se nastavuje, ze pokud
ma uzivatel stejny userid jako groupid, bude mit masku 002, jinak bude mit
022. Myslenka je takova, ze kdyz je stejny userid jako groupid, ma uzivatel
sam pro sebe vytvorenu skupinu stejneho jmena...

                                                    S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229