Vyhodnocovani MX zaznamu

Petr Soucek petr na ryston.cz
Pondělí Říjen 5 20:01:03 CEST 1998

Petr Kolar wrote:

>    Podle ruznych informaci (ve zdrojacich jsem ale neoveroval)

Bohuzel zdrojakum od sendmailu nerozumim, ale v daemon.c jsem nasel:

/* try it as a host name (avoid MX lookup) */
hp = sm_gethostbyname(&host[1]);

Nevim, jestli se to tyka tohoto pripadu, ale rozumim tomu tak, ze se
nejprve domena pouzije jako jmeno hosta aby se predeslo hledani MX
zaznamu - to je ale divne, vzdy jsem myslel, ze MX zanamy maji
prednost...

 by se mel
> sendmail nejdrive ptat na MX zaznam (pricemz vetsina DNS serveru posle
> s odpovedi nejen jmeno pocitace, ale i pridavny zaznam s jeho IP adresou)
> a pri neuspechu na veskere zaznamy pro dane jmeno.

To jsem si taky myslel.

 Pak je otazkou, jakto
> ze k popsanemu chovani dojde. Na druhou stranu muze byt pozadavek na
> overeni existence A zaznamu soucasti sendmail.cf (je to soucasti nekterych
> antispamovych pravidel, ale to se overuje u odesilatele a ne u prijemce).
>
>    Cili je to divne. Ale je mozne, ze chovani sendmailu se v urcite verzi
> zmenilo...

Zdravi

Petr Soucek