spamm ?

Robert Follner follner na icl.cz
Čtvrtek Říjen 15 10:12:26 CEST 1998

On 15-Oct-98 Jan Satko wrote:
> Zdravim. Zaujimala by ma odpoved na takuto otazku.
> Nevie niekto ako niektory dobraci robia to ze sa im podari poslat postu
> na velku vacsinu uzivatelov ,pripadne na vsetkych ? Vie niekto kde sa
> tato
> finticka v sendmaili nachadza, pripadne vie mi niekto povedat ako sa to
> robi ? (Nemienim to pouzivat)
No, kdysi jsem videl ALL na nase.domena.cz,
ale uz to tak nebyva. Ted byva v hlavickach treba f39 na hotmail.com
a to jako adresat i odesilatel. Tak mi neni jasne, jak se to dostane az
ke mne (no asi tam bude nejaky mailing list, ale jak to, ze kdyz v hlavicce
neni nikde moje adresa, tak to prijde ke mne a zrovna ke mne???). Tak samo
to je i s maily z teto konference. Jak ten sendmail pozna, ze to ma dorucit
zrovna mne a proz nejsem uveden v zadne polozce hlavicky???
Jak se muzu proti tomu branit (teda maily z teto konference bych chtel
dostavat i nadale :-)?

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language