spamm ?

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Čtvrtek Říjen 15 13:09:16 CEST 1998

On Thu, 15 Oct 1998, Petr Kolar wrote:

>    Existuje seznam sireny pres DNS - Realtime Blackhole list - viz
> http://maps.vix.com/rbl/, ale kdyz jsem jej zkousel asi pred pul rokem,
> byla ucinnost pouze asi 10%.

Ja jsem si udelal email ucet kam posilam spam kdyz mi prijde a ono
to prida do access (deny) jako reject. Ted v sendmailu 8.9.1 ty check
pravidla kontroluji celou hlavicku, takze to neprojde ani pres zalozni
MX a je pokoj - uz skoro 14dni jsem zadny spam nedostal :-)) Driv (8.8.8)
tak jeden denne, ale uz jsem nasbiral databazi .. :-))