Jsem vice mene zmateny (2)

Daniel Teufel dabel na bsdi.grendel.cz
Čtvrtek Září 17 11:42:30 CEST 1998

> do kazdeho ? no pokud by to bylo pro konkretni uzivatele, lze udelat v
>
> milan sorm

Ano mne jde o to aby to bylo skutecne do kazdeho. Nejlepe a to je to co
ja potrebuji to pridat pres sendmail.cf.
Jinymi slovy trochu jsem svou otazku zobecnil (pro ty co tuhle konferenci
sleduji se mi stale jedna o hlavicku X-envelope-to). Skutecne si nedelam
zadnou legraci a vec kterou jsem pred nejakou dobou napsal me hodne zarazila.
Jde o to ze kdyz jsem uvedl sendmail.cf do puvodniho stavu v nemz byl nez
jsem do nej zacal rypat (tedy ve stavu ky na 100% nepridaval hlavicku
X-En...) tak najednou tuto hlavicku pridava (a to jsem ten sendmail
restartoval) byl bych rad kdyby mi nekdo v tomhle pripade poradil ..
nejake vysvetleni tu musi byt (prece nechcete tvrdit ze delam na
computeru s instalovanou umelou inteligenci). Nejspise si sendmail nekde
dela kopii sveho .cf. Jenomze pokud tam bylo to prepisovaci pravidlo tak
posta nedochazela vubec. Z meho programatorskeho hlediska mi vychazi ze
1+1=alespon 3 a pokud dobre fouka vitr tak i 5.

GRATULUJI zejmena panu Kolarovi a panu Simkovi. Podarila se vam jedna
neuveritelna vec. A to dokopat me k tomu abych se probiral dlouhymi
anglicky psanymi texty.  Timto vam dekuji.

Aby dopis nebyl bez nejakeho noveho dotazu tak hned jeden uvedu. Nekdo se
tady (a nebo v nejakem README) zminil o tom ze se u sendmailu 8.9.1
nastavuji cesty. Me by zajimalo kde. Pisou ze oproti predchozi verzi 8.8.x
musi byt sendmail.cf v /etc/mail. Zatim se mi nepodarilo vytvorit novy
*.cf ale uz na tom pracuji a tak jsem zatim spustil jen Build aten
vytvoril sendmail. Mno a ja sem ten predchozi killnul a misto nej jsem
spustil ten novy.. Muze byt nekde nejaka zavada? funguje ten novy alespon
tak jako ten predchozi?

                                      dabel