Sendmail 8.9.1 a .forward v GroupWritableDirectory

Vladimír Solnický vs na tmp.cz
Čtvrtek Září 17 17:12:21 CEST 1998

On Thu, 17 Sep 1998, Petr Simek wrote:

> narazil jsem na problem u sendmailu 8.9.1 - odmita provadet .forward
> kdyz k uzivatelskemu adresari (v kterem se nachazi) ma skupina prava
> zapisu. Uzivatelske adresare jsou vlastneny uzivatelem a skupinou ktera
> ma stejne jmeno jako uzivatel a patri jen jemu. O zadne bezpectnostni
> riziko tedy nejde, ale sendmailu to vadi... Mela by za to byt odpovedna
> volba :
>
> # are group-writable :include: and .forward files (un)trustworthy?
> #O UnsafeGroupWrites

Podle mne by za to mela byt odpovedna volba

O DontBlameSendmail=ForwardFileInGroupWritableDirPath

Zkuste ji.

> Nevite jak sendmail presvedcit ze group-writable adresare jsou
> 'trustworthy' ?

Tohle to udela jen pro .forward; osttani soubory maji obdobne volby.
Zkuste http://www.sendmail.org/, je tam nekde stranka venovana nastaveni
DontBlame Sendmail i s prehlednou tabulkou.

S pozdravem

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky+sig na tmp.cz>, T: +420 2 66005186,
MT: +420 603 855154, Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, Czech Republic