DBM

Ivo Habran Ivo.Habran na orfinet.cz
Pondělí Září 21 23:21:52 CEST 1998

Dobry den !

Potreboval bych pomoc !!

Pro klienty(uzivatele), kteri jsou k nam pripojeni Dial-Upem, chteji aby se
posta u nas schromazdovala do fronty, a oni si jednou denne budou vybirat.
MX-zaznamy mam pripraveny, jenom mi jejich posta leze do uzivatelskych
schranek na nasem pocitaci, misto toho. Ty uzivatelske jmena, ktere na
nasem pocitaci nejsou se do 24 hodin vrati.

Zjistil jsem, ze jeste musim provest upravu v sendmailu podle tohoto postupu:

1. do m4 tvaru konfiguracniho souboru pro sendmail pridat

define (MAILERTABLE, /etc/mailertable)

2. prevest konfiguracni soubor prikazem m4 do sendmail.cf
Toto jsem provedl a nic se neprojevilo, aspon si to myslim.

3. vytvoreni zdrojoveho tvaru tabulky mailertable.txt, ktera obsahuje

TCP,firma.provider.cz       firma.provider.cz

4. kompilace tabulky
A u teto kompilace jsem skoncil, protoze nemam dbm.

dbm -d mailertable make mailertable.txt

5. restart sendmailu

Chybi mi DBM, hledal jsem jej i na inetu, ale bez uspechu.

Predem dekuji, za jakoukoliv radu, pomoc.

Habran Ivo.