skript

Daniel Teufel dabel na bsdi.grendel.cz
Úterý Září 22 14:22:20 CEST 1998

> Vasem systemu)  je nasledujici radek:
> archiv: "|/home/archiv/mboxsupp"

  tohle to jsem udelal v aliasech napsal cestu ke skriptu na zacatku s |
  jenomze kdyz poslu postu na spravce .. odpovi mi pan Delivery

  takze me zajima jestli kdyz podlu dopis nejakemu skriptu se sendmail
  zajima co se snim deje? Podle me kdyz zadam neexistujici skript tak
  jedine co se stane bude ze se dopis ztrati nebo se mylim?

                                       dabel