DBM

Libor Pechacek farco na clnet.cz
Středa Září 23 12:08:37 CEST 1998

Puvodne jsem to nasel na http://www.wizzy.com/wizzy/mail.html .  Tam jsou
popsany vsechny tri zpusoby o kterych jsem psal.

BSMTP obsahuje Perl4 skripty, ktere by bylo pekne prepsat pro Perl5.
Pouziva to jakesi obskurni knihovny, ktere jsem ani nehledal.  Jiste to
jde rozhybat, ale je to spousta penez za nemnoho muziky.
Fetchmail/virtusertable se mi osvedcilo lepe.

--
Libor Pechacek <farco na clnet.cz>
CLNet network administrator