za akych okolnosti: /var/spool/mail/user -> /home/user/mbox

Vladimír Solnický solnicky+mail na tmp.cz
Čtvrtek Duben 15 11:56:13 CEST 1999

15. 4. 1999 napsal(a) Michal Simerka na téma ,za akych okolnosti:...:

> Prichadzajuca posta sa uklada v subore /var/spool/mail/user.
> Od urciteho momentu sa presunie alebo presuva do suboru /home/user/mbox.
>
> Kto to ma na svedomi a za akych okolnosti to urobi?
>
> Pop3 server kontroluje postu na obidvoch miestach?

Pokud vim, tak veme-li se napr. standardni distribuce POP 3 a IMAP 4 opd
University of Washington (standardne je prelozena s -DMBOX), tak oba tyto
programy, pokud u uzivatele v domovskem adresari *existuje* soubor mbox,
provadeji vyse popsany presun ve chvili, kdy se uzivatel pripoji a el.
dopisy se tak stanou ,,starymi`` (byt treba dosud neprectenymi). Ve
/var/spool/mail pak zustava jen posta, na kterou si uzivatel jeste ani
,,nesahl``.

Tuto vlastnost ma vse, co pouziva c-client (pine, ...) a je prelozeno s
odpovidajicimi parametry prekladu a i dalsi produkty mbox pouzivaji
(tusim, mutt, ...) Jejich (dalsich produktu) princip prace ale neznam.

S pozdravem

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky+sig na tmp.cz>, +420-2-66005154, +420-603-855154,
TMP -- Tel. montaze Praha, a. s., Senovska 434, 182 03 Praha 8-Dablice, CZ