nekde se mi ztraci posta

Dan Ohnesorg dan na poli.feld.cvut.cz
Čtvrtek Prosinec 9 11:12:55 CET 1999

On 9 Dec 1999, Petr Novotny wrote:

> Prosim? Chcete rict, ze existuje implementace, ze kdyz ORBS
> lookup selze s docasnou chybou, tak to vraci 551??? Do kose s ni,
> ihned!
>
> V pripade, ze ORBS lookup selze, by proste IMHO melo byt
> spojeni zahozeno. Odpovida to treba stavu, ze nelze provest
> reverzni lookup (s docasnou chybou).
>
> V pripade, ze ORBS povazuje IP adresu za blokovanou, je na
> uvahu, zda se ma vracet 4xx (tj. dat adminovi sanci situaci
> napravit) nebo 5xx (tj. nasrat neci klienty, kteri pak sveho admina k
> oprave dokopou).

Nastesti jsem s nimi nemel dlouho co do cineni, ale jsem si temer uplne
jisty, ze tak pul roku tomu nazad vraceli 550 - check www.orbs.com for
more info.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pokrok je realizace utopii.