Nastaveni relay-domains

Radislav Vrnata radislav.vrnata na bct.cz
Pondělí Únor 15 15:59:16 CET 1999

Dobry den,

pred casem jsem si nainstaloval novou verzi sendmailu8.9.1a a
narazil jsem na problem s nastavenim relay-domains. Sendmail
odesila postu pouze autorizovanym strojum z konfiguracniho souboru
/etc/mail/relay-domains. Problem nastava v pripade, kdy se pripojim
skrze providera, ktery mi prideli dynamickou IP. Nemam tudiz sanci
ji do prislusneho souboru pridat a odesilat postu. V dokumentaci
jsem nalezl moznost pridat d konf. souboru pri generovani sendmail.cf
FEATURE('promiscuous_relay') , ktera ma uplne odstranit verifikaci pomoci
vyse uvedeneho souboru, ovsem po pregenerovani se nic nezmenilo. Na jinou
moznost jsem neprisel.
Take se mi nepodarilo prinutit semdmail, aby
akceptoval tvar uvadenych stroju ve tvaru obdobnem Apache configuraci a to
napr. 192.168.168.0/255.255.255.0 pro cele "cecko"
adres. Vypisovat vsechny adresy nekolika siti je znacne nepohodlne.
Pokud nekdo vite jak na to, budu vdecen.

-RV-