Cenzurovani odchozi posty

Pátek Leden 8 16:57:26 CET 1999

robo na idata.sk (Robert Dobozy) writes:

> IMHO je toto na hranici zakona (ak nie uz za).

To by mel posoudit nekdo prava znaly. Ja se priklanim k nazoru, ze
podminky pro nakladani s e-maily zamestnancu si firma muze definovat
jak chce, zamestnanci s tim ovsem musi byt predem seznameni. E-mail je
tam podle me pracovni nastroj, nikoliv obdoba klasickeho dopisu, ktery
skutecne podleha listovnimu tajemstvi. Jine je to samozrejme s
e-maily, ktere do firmy prijdou z Internetu - ty by listovnimu
tajemstvi podlehat mely podle zakonu daneho statu.

V kazdem pripade je zajimava otazka, zda je listovni tajemstvi
naruseno tim, ze dopis projde nejakym cenzurovacim skriptem, ktery
dopisy obsahujici podezrele retezce vrati odesilateli. Ja bych rekl,
ze pokud takovy skript o danem uzivateli nevede zadne logy, tak ne.
Ale da se to interpretovat jako omezovani osobni svobody.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR