Cenzurovani odchozi posty

Pondělí Leden 11 19:15:09 CET 1999

bitto na atrey.karlin.mff.cuni.cz (Leos Bitto) writes:

> Jak za kterymi hranicemi... treba v Nemecku je naprosto legalni kdyz
> zamestnavatel kontroluje veskere maily svych zamestnancu. :-(((

Aniz by zamestnanci museli podepsat, ze vsechny jejich maily jsou
majetkem firmy, ktera s maily muze nakladat jak se ji zlibi, nebo
nejaky jiny dokument, legalizujici tuto kontrolu?  To se mi zda
divne. V CR je bezne, ze zamestnanci takoveto dokumenty podepisuji.

To, ze ve firme nemuze systemovy administrator cist maily, pak neni
dano zakony o listovnim tajemstvi, ale internimi pravidly zakazujicimi
neopravneny pristup k firemnim informacim (nebot maily jsou majetkem
firmy).

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR