Nastaveni

Igor Bujna bujnaigor na tcioptics.cz
Čtvrtek Leden 14 09:04:28 CET 1999

> /root/.fetchmailrc nastavim napr:
>
> poll popserver.zzzzz.cz
> protocol pop3
> # jak casto ma stahovat
> timeout 30
> localdomains aaaaa.cz:
> envelope X-Envelope-To
> username uzivatel_na_popsereru
> password heslo_na_popserveru
> to * here
> set logfile = /var/log/fetchmail.log
> set daemon 900
>
> --- vice v manualu k fetchmailu
Ono mi to vse funguje akorat bych potreboval vedet, jestli fetchmail
dokaze prijmout

> sendmail.cf
>
> treba takto: ( vetsi znalci sendmailu mozna poradi lepe )
> do S96 doplnit na zacatek pravidel
>
> R$* < @ fffff.cz >          $: $1 < @ wwwww.cz >

Po precteni hodne HOWTO jsen nasel ze by se dalo zkonfigurovat
v IDA sendmail toto:
domaintable(kde dojde k prepsani adresy xxx.cz na ccc.cz)
ccc.cz	xxx.cz
mailertable(kde dojde pote k odeslani dopisu domena ccc.cz na
PC posta.ccc.cz)
TCP,posta.ccc.cz	ccc.cz
Jenze jak tohle nastavim v IDA sendmailu aby tento prikaz by pro
prijem posty a stejny prepis adres byl pri odeslani posty, akorat
,ze  postu bych odesilal pres jiny SMTP server.
Byl bych rad jestli nekdo by mohl poslat nejakej*.m4 soubor a
nebo malej popis ve vytvareni dbm databazi.Nejak se mi to vse
nedari.
Dekuji za jakoukoliv pripominku

    With regards
                          Igor Bujna