SMTP Problem

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Čtvrtek Leden 21 10:10:55 CET 1999

>Osobne se domnivam, ze nejde o chybu zpusobenou obsahem dopisu (leda snad
>obsahem znaku s kodem 0 v hlavickach, ty jsou problematicke, i kdyz
>nevim, co presne pusobi, ale autor pred nimi varuje). Ovsem dopisy v
>podobe, kterou jste popsal, jsou obecne vcelku dlouhe. Sednamil hlasi
>predcasny konec zpravy, nebot mudruha strana ukoncila spojeni. nemuze to
>byt tak, ze z onech serveru je spojeni typu, ktery je vcelku pruchozi, ale
>nikdy nevydrzi vcelku moc dlouho? Pak se proste delsi zpravy nemaji sanci
>dostat dovnitr. Rozhodne by bylo vhodne, aby toto neplatilo pro
> [...]

muj prvni dojem byl stejny, jenze:
- ty zpravy maji od nekolika 10kB do cca 500kB - takze az zas tak dlouhe
nejsou
- vzdaleny server opakuje pokus o odeslani mnohokrat a pokazde dopadne
stejne
- linkou to asi nebude, protoze se to projevuje nezavisle na zatizeni linky
po
  celych 24 hodin. Navic po predani zpravy na sekundar ma tento stejne
  problemy s odeslanim zpravy.

mozna zajimave je, ze vsechny nedotazene zpravy v mspoolu maji velikost
delitelnou 4096 - ale to muze byt zpusobeno velikost bufferu sendmailu.

Zdravi
D. Toman