SMTP Problem

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Čtvrtek Leden 21 11:27:43 CET 1999

>Nejsem zadny sendmail guru, jen s nim tez uz nejaky rok bojuji.
>Cislo za -d ma dve slozky oddelene teckou. Detaily naleznete
>v souboru "op.me" sekce "3.4. Debugging" (adresar doc/op). Prvni
>je flag, druha debug-level pro nej.

to jsem nasel

>Seznam flagu je problem, aktualni
>jsou ve zdrojacich, ale prece jen existuje nezavazny seznam
>v souboru "src/TRACEFLAGS".

diky - ten soubor jsem prehledl - kdyby se v nem alespon vyskytovala
nejaka podoba sluvka debug, pak bych ho egrepem nasel...

akorat, ze debug texty jsou smerovane na standardni vystup, ktery jde pri
prenosu mailu do SMTP komunikace, takze zas nic nevidim (jen kdyz si
telnetem simuluju prenos mailu)

D. Toman