Mail pro sit za IP Masqueradingem a jeji posta

Miroslav Silhavy silhavy na jelly.cz
Neděle Leden 24 14:51:35 CET 1999

Hello,

mam takovy problem, mam k dispozici jeden server, ktery je 24h denne na
inetu, bezi u jednoho ISP, mam tam linux, sendmail...

Dale mam jednoho klienta, ktery se pripojuje na net pomoci dial-upu s
dynamickou IP adresou a pouziva IP masquerading pres svuj linux.

Potreboval bych vedet, jak mam nastavit svuj sendmail na linuxu u ISP, aby
mi drzel postu pro celou klientovu domenu, a aby si ji sendmail na strane
klienta mohl cas od casu vybrat a vytridit je pro svoje zamestnance. Jelikoz
je mi konfigurace sendmaila zatim jeste vzdalenejsi nez spanelska vesnice,
prosil bych o co nejprimitivnejsi rozbor moji situace a navrhu na reseni...

S pozdravem,

Miroslav 'Myrek' Silhavy