Sendmail a dve domeny

Hromadko Petr phromadk na app.cz
Čtvrtek Červenec 1 13:50:51 CEST 1999

Situace je slozitejsi:
Sendmail je verze 5.65 (specialni verze na firewallu AltaVista 98 na Digital
Unix 4.0)
Na portu 25 posloucha smtpxd ktery to predava tomu lokalnimu sendmailu.
Do sendmail.cf jsem pridal DE promenou domena2.cz
Vsechna prepisovaci pravidla jsem zdvojil a k promennou $D zmenil na $E
Kdyz se snazim postu dorucit lokalne tak mi to sezere, kdyz si dam telnet na
port 25 situace je nasledujici:

220 redgate SMTPXD version 72 ready at Thu, 01 Jul 1999 12:53:38 MET DST
250 Hello gatekeeper.app.cz, why did you call yourself aptalp03.app.cz
250 <root na app.cz>... Sender ok
251 Recipient not approved

Pkud ten telnet udelam z local hostu tak to projde.
Vazne netusim, co se deje.
Diky za kazdy tip.

		Petr Hromadko