Nastaveni Relayingu

Lukas Macura Lukas.Macura na opf.slu.cz
Pátek Červenec 2 12:32:27 CEST 1999

Dobry den,

nejsem clenem teto konference, proto prosim odpovidejte na mou adresu.
Diky.

Mam sendmail nakonfigurovany s anti-spam featurama.
Mam tam IPcka, ze kterych se muze pouzit (LocalIP), jmena (LocalNames) a
RelayTo.

Nikde jsem se vsak nedozvedel, jaka je priorita techto tri veci, jaka je
syntaxe zapisu vice IP, pripadne cele site s nejakou maskou, jaka je
syntaxe zapisu jmen napr. s hvezdickama (*xxx.cz) apod. Mohl by me nekdo
prosim nakopnout a rict, kde to hledat , popripade primo naznacit ?

Nemohl jsem s tim delsi dobu hnout, porad to psalo relaying denied i pro
IP, ktere jsem dal do LocalIP i pro names, ktere jsem dal do LocalNames.

Diky a s pozdravem

*** Ing. Lukas Macura             ***
*** Network administrator         ***
*** macura na opf.slu.cz             ***
*** http://x.opf.slu.cz/~limo     ***