etrn

Ondrej Feela Filip feela na ipex.cz
Čtvrtek Červenec 29 10:03:05 CEST 1999

On Mon, 12 Jul 1999, Petr Kolar wrote:

>                   Dobry den

>    Na linuxovem seminari jste mi rikal, ze mate upraveny mailer, aby
> pridaval hlavicky X-Envelope-To: se vsemi prijemci puvodne uvedenymi
> (pri prichodu na dany stroj) v obalce. Mate tu upravu nekde vystavenou?

Preji pekny den,
udelal jsem si maly wrapper na procmail (ale melo by to chodit i pro jine
lokalni postaky). Jmenuje se mylocal.c a najdete ho na
ftp://ftp.ipex.cz/pub/local/feela/ . Najdete tam i RPM-ka. (xlocal). Tento
programek pridate do systemu a trochu prekopete sendmail.cf:

Predevsim pridate podporu mailertable. Dale pridate definici maileru
xlocal (treba pres m4):

xlocal.m4:
===================
PUSHDIVERT(-1)
#
# Copyright (c) 1999 Ondrej Filip <feela na ipex.cz>
#

POPDIVERT

#########################################
###    Xlocal Mailer specification    ###
#########################################

VERSIONID(`@(#)xlocal.m4        8.7 (Feela <feela na ipex.cz>) 3/3/99')

Mxlocal,        P=/usr/sbin/mylocal, F=lsDFMAmn, S=10/30, R=21,
                T=DNS/RFC822/X-Unix,
                A=mylocal $u -m procmail -d $h
=====================

Pomerne diskutabilni je flag m. Ten zpusobi, ze pokud je mail adresovan
vice lidem v dane domene, mail se ulozi jen jednou a do X-Envelope-To: se
napise vice e-mailu. Moje scripty pro DoD servery si s tim rozumi, ale
nevim, jak to vidi WinRoute/WinProxy/Fetchmail..... V kazdem pripade,
pokud si nejste jisty, muzete jej vyhodit.

No a presmerovani domeny do jedne schranky pak uz udelate trivialne:

/etc/mailertable:
# Development
pharo.ipex.cz           xlocal:dodpharo

Tak to je snad vse.

			Mejte se.

(BTW na par mych mailu jsi neodpovedel!)

--
Ondrej Feela Filip
E-mail: feela na ipex.cz