Relay denied

V.S. stan na fpf.slu.cz
Pátek Červenec 30 09:56:20 CEST 1999

Omlouvam se za puvodni ponechani Subjectu, ktery s timto tematem
nesouvisi

On Fri, 30 Jul 1999, Jan Satko wrote:

> Uhm. Sendmail 8.9.3 nema veci ako ip_allow a ip_deny, to mali 8-cky.
> 8.9.3 ma access. Asi to mate z nejakeho rpm-ka.
>
> Napr. do suboru access (ak mate pouzitu FEATURE)
>
> domena.cz 	RELAY
>
> -tymto povolite relay.
>
> Dalsia FEATURE (relay_entire_domain) spravi okrem ineho ze mozu robit
> relay pocitace ktore su vo vasej sieti.

Ano, matee pravdu, mam to z RPMka.
Ale, ta dalsi featuree se dava do sendmail.cf?
Ale jak je mozne, ze ja ze sveho compu, ktery je uplne mimo vnitrni sit a
mimo jejich domenu, mohu poslat mail pres tento mail-server? Jsem z toho
ponekud zmaten. (Asi je to i videet :))

V.S.