parametr "Content-Transfer-Encoding"

Ondrej Rusek Ondrej.Rusek na gybon.cz
Středa Červen 2 13:29:34 CEST 1999

Dobry den,
omlouvam se za mirne off-topic. Take se omlouvam tem, kteri tento
dotaz jiz cetli na konf. o Pegasus mailu.

Jse o to, ze mi prisel nasledujici kousek. Prijimam to pomoci
kombinace sendmail -> Mercury. Attachmety jsou sice dostupne, ale
totalne necitelne:

> Toto je zprava ve formatu MIME obsahujmcm nlkolik hastm.
>
> ------=_NextPart_000_0010_01BEAC30.E4C55D60
mam podezreni na toto. Je to v poradku? Je korektni pouzivat
nastaveni pro 8bitovy prenos?

> V p=F8=EDloze zas=EDl=E1m soubor s vysv=ECtlen=EDm regulace =
> =E8erp=E1n=ED SR - p=F8edchoz=ED zpr=E1va nebyla =FApln=E1, omlouv=E1m
> =
> se.
>                                     smutny na suhk.pvtnet.cz
>

> ------=_NextPart_000_0010_01BEAC30.E4C55D60
>
> 0M8R4KGxGuEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPgADAP7/CQAGAAAAAAAAAAAAAAABAAAAMQAAAA
> AAAAAA
> EAAAMwAAAAEAAAD+////AAAAADAAAAD///////////////////////////////////////
[...atd.]

Jsem schopen s tim neco, coby prijemce, ucinit? Odesilatel mi tvrdi,
ze u nej je vse OK, a ze se ctenim techto priloh mam problemy pouze
ja. Dekuji za pomoc?

S pozdravem

                        Ondrej Rusek
            Gymnazium Bozeny Nemcove, Hradec Kralove
                mailto:Ondrej.Rusek na gybon.cz