trideni dosle posty podle retezce pred @domena.cz

hlavaty na editel.mail602.cz hlavaty na editel.mail602.cz
Středa Červen 2 14:20:18 CEST 1999

zdravim,

potrebuji na sendmailu tridit doslou postu podle jmena adresata, retezec za
zavinacem je vzdy stejny, ten linux by mel preposilat postu na dva ruzne
pocitace (exchange a dalsi linux) nevite nekdo jak to lze zprovoznit ??

zatim jedina moznost, dosti ohavna se mi jevi resit to pres .forward v home
adresari kazdeho usera, coz by ovsem znamenalo ty useri tam vytvorit coz
dosti ohrozi bezpecnost atdatd , mozna by mohlo fungovat reseni pres
/etc/aliases (je nutny lokalni ucet ??), co mi schvalujete/navrhujete
vazeni gurove :-)

a jeste jedna otazka, resil jsem nekdo moznost narazeni exchange linuxem
(vyuziti skupin atd) ?

dik jirka
hlavaty na editel.mail602.cz
Editel CZ a.s.