parametr "Content-Transfer-Encoding"

Ondrej Rusek Ondrej.Rusek na gybon.cz
Čtvrtek Červen 3 13:43:45 CEST 1999

Dne  3 Jun 99 v 10:32, napsal(a) Petr Kolar:

> dopisy s jinym obsahem Content-Transfer-Encoding: nez je skutecnost. Cili
> vas uzivatelsky postovni program muze klidne vytvaret dopisy 8bit nebo
> quoted-pritable nebo base64, ale NESMI uvadet spatne Content-Transfer-
> Encoding: (snad projde, kdyz neuvede zadne, ale optimalni pripad je, kdyz
> uvede spravne).

Hmmm... tak tomu rozumim cim dal tim vic :-(. Jde mi prosim o to
jestli
tomu ja, coby prijemce takoveho dopisu, mohu  nejak pomoci, aby to
bylo citelne. Krome toho, ze budu rucne kuchat tu prebyvajici
hlavicku z dopisu.
Kdyz jsem ten samy mail nechal poslat na post.cz, tak byl v pohode.
Tedy pouze hlavicka:

Kdyz mi ho prijme sendmail -> Mercury, tak v dopise je toto:

Z toho soudim, ze tu druhou hlavicku je odpovedny muj sendmail.
Nebo, ze by klient odesiltaele (Outlook) poslal zpravu jako 'quoted-
printable', ale napsal by do hlavicky, ze je '8bit'? Toby, ale bylo
necitelne i pres ten post.cz? Nebo se mylim?
S pozdravem

                        Ondrej Rusek
            Gymnazium Bozeny Nemcove, Hradec Kralove
                mailto:Ondrej.Rusek na gybon.cz