Jak posilat errory?

Ludek Finstrle xfinstrl na informatics.muni.cz
Pátek Červen 18 12:07:24 CEST 1999

> hm. on by to mozno aj robil. ale ako ma podla vas zistit ze sa jedna o
> zleho adresata ked mu jasne zadate ze to jednej spolocnej schranky ma
> hadzat "cokoli" ?
> mozno keby ste mu vysvetlili, ze existuju takyto a takyto a tych ma tam
> hadzat, tak na ostatnych by hadzal errory :-)
>
> fuj. ake krkolomne :-)

Hmm. Pozoruji, ze jsem to asi popsal spatne. U providera mam pouze jednu
schranku, ktere jsem dal, aby se do ni hazely vsechny maily pro domenu.
Na teto konfiguraci a poctu schranek (nemam na to platit tezky prachy pro
kazdyho uzivatele za schranku ...) nemam rootovskej pristup :o((.

Vnitrni server teto domeny se komutovane prihlasuje parkrat za den a vybira
tuto schranku fetchmailem na lokal, kde to rozesila. Tento vnitrni stroj
uz zna jednotlive uzivatele, ale kdyz dojde mail na neexistujici na domena.cz
tak to preposle na postmastera, ale jiz neposle zpet chybovy mail.
Aby kdyz se priste pripoji rozeslal do sveta i chyby.
No a tady bych potreboval, aby posilaly errory jen pro neexistujici
uzivatele domeny (kvuli konferencim a dalsim vecem co nechodi na
uzivatele - maj ho pouze v obalce, ke ktere
nemam pristup).

Doufam, ze je to jasnejsi

Luf

P.S. Krkolomne jo, ale nemam penize na zaplaceni pevne pripojeneho stroje :o((