Sendmail za vytacenou linkou

Ondrej Feela Filip feela na ipex.cz
Úterý Červen 29 17:20:47 CEST 1999

On Tue, 29 Jun 1999, Přikryl Jiří wrote:

> [...]
> a firewall Linux RH 5.2 s vytacenou linkou dial on demand. Sendmail mam
> nainstalovany z RPMka, jen jsme dolnoval nektere veci ohledne domeny na
> ktere to jede. Pokud v OutlookExpresu napisi nekomu mail z venku, odesilany
> mail se presune do Outoboxu, linka se vytoci a mail se odesle. Sla by tato
> konfigurace udelat tak, aby mail zmizel z Outboxu nekam do fronty sendmailu
> a potom pomoci napr. crontabu jednou za hodinu to odeslat ven. Pritom
> samozdrejme taky stahnout prislou postu.
> Doc jsem prosel ale nic, za kazdou radu budu vdecny...

Ano, je to pomerne jednoduche.

Pokud do radky:
O DeliveryMode
date misto standardniho background slovisko defer, sendmail bude vse
ukladat do fronty bez resolvovani.

Pak mu staci nastavit, aby frontu vyprazdnoval. (Default je pulhodina.) No
a kdyz do ip-up date, aby postu stahnul.... :-)

--
Ondrej Feela Filip
E-mail: feela na ipex.cz