exchange

Pondělí Březen 8 15:07:15 CET 1999

zdenek dybal (dybal na aksignal.cz) wrote:
: mam dve ruzne domeny smerovane na 1 IP adresu, na ktere mi bezi exchange
: server 5.0. jednu domenu mi vyzvedava bez problemu a s tou druhou nemohu
: hnoud. Nevi nekdo, jak nakonfigurovat dany server, aby fungoval dle mich
: predstav ???

A proc to pisete do teto konference? Zde by vam na podobny problem mohli lide
odpovedet asi "pridejte tu domenu do tridy w" protoze tak se to v sendmailu
dela.

Pokud jste ale vazne nevyhnutelne postizen Exchangem, zkuste tu domenu
nastavit jako 'Inbound'. Doufam ze tim veskera diskuse na toto tema konci,
protoze od te doby co musim par Exchange serveru take spravovat mi pri
pouhem pomysleni na tento "software" naskakuje husi kuze.

S pozdravem

Leos Bitto