pocet odchozich SMTP spojeni

Egon Eckert egon na chance.cz
Pátek Březen 19 11:32:08 CET 1999

> tech odchozich SMTP spojeni vice, mohla by byt dorucena _mnohem_ drive.
> Lze ho k tomu nejak donutit?  S smailem jsem tento problem nemel.

Odpovim si sam.

Zda se, ze i kdyz byl adresat odchozi posty v /etc/aliases expandovan
treba na 50 ruznych adres (v ryznych domenach), odchazi ta posta stejne na
jednu adresu po druhe, postupne.

Muze to nekdo potvrdit?  Je pro to nejaky rozumny duvod?

A pokud to tak teda je (ze posta pro adresaty expandovane z /etc/aliases
odchazi postupne, ne najednou), vede me to k domence, ze existuje jeste
jiny, korektnejsi zpusob hromadneho rozesilani posty.  Nebo mam opravdu
volat mpack 50x a vyrobit 50 e-mailovych zprav?  Verim, ze pak by se
vytovorilo vic "simultannich" odchozich SMTP spojeni, ale moc se mi to
nelibi.

Dekuji za odpoved (pokud teda nejakou dostanu :) ),

Egon Eckert, Chance, a.s.