Korektni restart sendmailu na jednu radku

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Úterý Květen 11 14:46:35 CEST 1999

On Tue, 11 May 1999, Oto Buchta wrote:

> Ahojte,
> potreboval bych z crontabu spustit aplikaci, ktera prekope aliasy ve
> virtusertable a korektne sendmail restartne.
> Reseni desetkrtat po sobe spustit
> /etc/rc.d/init.d/sendmail stop
> a pak
> /etc/rc.d/init.d/sendmail start
> se mi zrozna nejevi jako ten spravny zpusob.

Pokud mate zavedeno virtusertable jako hash databazi

sendmail.cf:   Kvirtuser hash -o /etc/mail/virtusers

pak staci po uprave virtusers dat 'makemap hash virtusers.db < virtusers'
(skript co to dela musi mit patricne opravneni) a neni nutne restartovat
sendmail.