Dynamicke presmerovani E-mailu - upresneni

Vladimír Solnický solnicky na tmp.cz
Středa Květen 19 07:28:54 CEST 1999

19. 5. 1999 napsal(a) vladimir.kloz na dtg.cz na téma ,Dynamicke presmerovani...:

> Dekuji vsem za odpoved, ale myslim, ze jsem se nevyjadril uplne presne.
> Tak tedy:
> Potrebuji, abych uzivateli pridal do .forward program, ktery mu umozni,
> bez toho, aby sam editoval .forward popr. .procmailrc (uzivatel ma povolen
> jen pop3 pristup
> pro vyber posty a navic neni schopen si dane soubory sam preeditovat),
> zmenit si cilovou adresu, popr. zapnout/vypnout posilani vzkazu na SMS
> nebo dalsi specificke funkce
>
> Pokud to skutecne umi primo procmail, pak se omlouvam a prosim na
> nasmerovani, kde najdu podrobne informace

Procmail umi samotne operace s el. postou. Jemu (i jakemukoliv jinemu
programu) je treba nejak predavat informace minimalne o zmenach (pokud si
ma napr. zapnout prijem SMS, musi na server predat nejak informaci, ze tak
cini -- a to mu, podle mych informaci, jen protokol POP 3 neumozni. Takze
resenim je dle meho nazoru bud sehnat/napsat skript CGI, ktery bude
nmodifikovat .procmailrc (nebo nastavovat priznaky, podle kterych se
procmailrc bude vetvit) nebo najit jiny zpusob zmeny (psat to do LDAP a z
procmailrc se na to ptat; pres IMAP 4 delat teckove soubory, ktere by
slouzily jako priznaky, ...)

Samotneho by me toto tema zajimalo (jen je asi trosku daleko od sendmailu,
neb se zabyva spise MDA), takze vi-li nekdo vice a vidi-li jako vhodne sem
psat, rad si to prectu.

S pranim pekneho dne

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky+sig na tmp.cz>, Útvar systémové administrace,
TMP -- Tel. montáže Praha, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,