sendmail - jak vymazat nektere maily z fronty?

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Středa Květen 26 13:20:20 CEST 1999

On Wed, 26 May 1999, David Trcka wrote:

> Zdravim,
>
> prochazim dokumentaci k sendmailu, ale moc z toho nejsem moudry. Jak mam
> jednoduse vyhodit z fronty (vratit jako nedorucitelne) maily pochazejici od
> urciteho odesilatele? Umi to sam sendmail nebo to musim udelat nejakou
> fintou (vyhazet primo z mqueue?).

K tomu se daji vyuzit antispamove veci, ktere jsou v sendmailu
standardne od (asi) 8.9.0. Doporucuji prejit na nektery novy
sendmail. Tam je pak "access" seznam, v nemz lze lecos zakat
nebo povolit. V dokumentaci to je v (u mne na Linuxu/RedHat)
souboru /usr/lib/sendmail-cf/README (je treba mit instalovany
balik sendmail-cf, opet plati pro RedHat distribuci).

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz/