HELO

Vladimír Solnický solnicky na tmp.cz
Úterý Listopad 2 10:56:16 CET 1999

2. 11. 1999 napsal(a) Peter Mann na téma ,Re: HELO `:

> [...]

Neni mi jasne, zda je problem v tom, ze sendmail pri dalsi komunikaci
nedava za HELO domenove jmeno stroje (cimz porusuje definici SMTP), nebo
zda nejaky Vas postovni program (MUA) neni schopen predat postu sendmailu,
protoze sendmail nazev vyzaduje.

Prvni variantu si nedovedu predstavit bez nekvalifikovaneho zasahu do
sendmailu, navic to na ni nevypada (vestinou uz je hodne rozsireno ESMTP
a sendmail se snazi pouzivat ESMTP, abys i usetril praci ci zrychlil
komunikaci -- napr. SIZE :-), druha se stava a ma dve mozna reseni (co me
napadaji):

1) Sehnat si MUA, ktery dodrzuje SMTP

2) Nastavit sendmail, at nevyzaduje dodrzeni protokolu SMTP, coz je asi
to, co uz zminoval ve sve odpovedi p. Jan Redl (nevim to z hlavy).

S pozdravem

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky na tmp.cz>, odd. systémové administrace ÚIT,
TMP -- Tel. montáže Praha, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,