Presmerovani ne uplne cele domeny

Pondělí Listopad 15 09:03:52 CET 1999

Spravne.
Nastavte si v sendmail.cw, ze ta relay je cilovym pocitacem pro postu a
bude to s virtusertable fungovat. Na NT musite jeste nastavit, ze je
prijemcem posty pro sve jmeno (ne tedy pro domenu, jako to bylo driv).

virtusertable muze pak vypadat treba takhle:
neptun:~# cat /etc/mail/virtusertable
# vyjimky z pravidel
huzva na domena.cz     rene na seznam.cz

# default na NT
@domena.cz          %1 na nt.jinde.cz

--
                        Milan Kerslager