Zvlastni dorucovani posty

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Listopad 19 11:17:52 CET 1999

>   A ted  vcem je problem nemuzu pouzit port 25 na forwardovani posty mezi
> Stroj-1 a Stroj-2. Proto take je Stroj-1 prijemcem pro @domena.cz.

>  Aby to nebylo uplne vse potrebuji aby to fungovalo i obracene. Tedy
> aby Stroj-2 predaval odchazejici postu Stroji-1 a ten ji pak teprve
> dorucoval nekam dal. Znovu upozornoji ze to nemohu delat pres port 25.

Tak tieto dve veci si odporuju.

Na stroj1 musi bezat port 25. Ale v druhom odstavci to popierate. Alebo
neviete ze pri odosielani posty nemusi bezat demon na porte 25.
Demon bezi na porte 25 len pre prijimanie posty.

Takze ak som to spravne pochopil na stroj1 bezi port 25 ale na stroji2
nebezi. T.j. chcete dosiahnut toho aby mailertable na stroji2 forwardoval
maily na stroj:2500.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }